Z giełdy. Słomczyn
            
				Oferta dostawczaków rodzimej produkcji jest tu ostatnio skromna. W niedzielę na sprzedaż wystawiono kilkanaście Lublinów i zaledwie trzy Polonezy Trucki. Oferowane Lubliny napędzane były wyłącznie ropniakami, natomiast Polonezy - benzyniakami z instalacją gazową. Większe furgony były w niezłym stanie technicznym, a ich właściciele w większości dysponowali pełną dokumentacją serwisową. 
Oferta dostawczaków rodzimej produkcji jest tu ostatnio skromna. W niedzielę na sprzedaż wystawiono kilkanaście Lublinów i zaledwie trzy Polonezy Trucki. Oferowane Lubliny napędzane były wyłącznie ropniakami, natomiast Polonezy - benzyniakami z instalacją gazową. Większe furgony były w niezłym stanie technicznym, a ich właściciele w większości dysponowali pełną dokumentacją serwisową. Polonezy miały skorodowane nadwozia, sfatygowane szoferki i ładownie.
  
    
    
    
      | Polonez Truck 1.6 B+G | 
      1996 / 216 | 
      furgon | 
      3,5 tys. zł | 
    
    
      | Polonez Truck 1.6 B+G | 
      1998 / 189 | 
      furgon | 
      4,9 tys. zł | 
    
    
      | Lublin II 2.4 TD | 
      1998 / 160 | 
      kontener | 
      12,5 tys. zł | 
    
    
      | Lublin II 2.4 TD | 
      1999 / 178 | 
      kombi | 
      13,8 tys. zł | 
    
    
      | Lublin 3 2.4 TD | 
      1999 / 68 | 
      kontener | 
      15,0 tys. zł | 
    
    
      | Lublin 3 2.4 TD | 
      1999 / 71 | 
      skrzynia | 
      19,0 tys. zł | 
    
    
      | Polonez Truck 1.6 B+G | 
      2000 / 164 | 
      furgon | 
      6,0 tys. zł | 
    
    
      | Lublin 3 2.4 TD | 
      2000 / 133 | 
      furgon | 
      14,2 tys. zł | 
    
    
      | Lublin 3 2.4 TD | 
      2001 / 102 | 
      skrzynia | 
      25,0 tys. zł | 
    
    
      | Lublin 3 2.4 TD | 
      2002 / 115 | 
      kombi | 
      19,7 tys. zł |