Z giełdy. Elizówka
            
				Największą popularnością w niedzielę cieszyły się tu średnie dostawczaki (DMC 2,7-3,5 t.). Najwięcej klientów koncentrowało uwagę na samochodach tanich w zakupie. Najbardziej poszukiwane były wersje z silnikami wolnossącymi i zabudowami typu kombi. Wśród droższych ofert zainteresowaniem cieszyły się Mercedesy Sprintery - wysokie furgonetki i z zabudowami dwu- i trójdzielnymi.
Największą popularnością w niedzielę cieszyły się tu średnie dostawczaki (DMC 2,7-3,5 t.). Najwięcej klientów koncentrowało uwagę na samochodach tanich w zakupie. Najbardziej poszukiwane były wersje z silnikami wolnossącymi i zabudowami typu kombi. Wśród droższych ofert zainteresowaniem cieszyły się Mercedesy Sprintery - wysokie furgonetki i z zabudowami dwu- i trójdzielnymi.
  
    
    
    
      | Ford Transit 2.4 D | 
      1990 / 134 | 
      furgon | 
      9,5 tys. zł | 
    
    
      | Mercedes MB 100 2.4 D | 
      1990 / 380 | 
      furgon | 
      8,0 tys. zł | 
    
    
      | Renault Trafic 2.1 D | 
      1992 / 150 | 
      furgon | 
      4,5 tys. zł | 
    
    
      | Iveco Turbo Daily 2.8 TD | 
      1994 / 256 | 
      furgon | 
      12,0 tys. zł | 
    
    
      | MB Sprinter 2.9 TD | 
      1996 / 311 | 
      kombi | 
      20,9 tys. zł | 
    
    
      | Lublin I 2.4 D | 
      1996 / 128 | 
      kombi | 
      7,0 tys. zł | 
    
    
      | Hyundai H200 2.5 TD | 
      1999 / 218 | 
      kombi | 
      16,0 tys. zł | 
    
    
      | Renault Master 2.8 DCi | 
      2001 / 202 | 
      furgon | 
      27,9 tys. zł | 
    
    
      | Opel Vivaro 1.9 DTI | 
      2003 / 108 | 
      kombi | 
      42,0 tys. zł | 
    
    
      | Ford Transit 2.0 TDCI | 
      2004 / 160 | 
      furgon | 
      35,0 tys. zł |