Z giełdy. Gliwice
            
				Tym razem samochody ciężarowe i dostawcze nie mieściły się na wyznaczonym dla nich placu. Handlowano więc i na przyległych ulicach, gdzie parkowały głównie pojazdy większe. Bogactwo marek i rodzajów zabudów wielkie, były mikrobusy oraz furgonetki z kabiną brygadową. Sporo pojazdów na zagranicznych blachach.
Tym razem samochody ciężarowe i dostawcze nie mieściły się na wyznaczonym dla nich placu. Handlowano więc i na przyległych ulicach, gdzie parkowały głównie pojazdy większe. Bogactwo marek i rodzajów zabudów wielkie, były mikrobusy oraz furgonetki z kabiną brygadową. Sporo pojazdów na zagranicznych blachach.
  
    
    
    
      | Ford Transit 2.5 D | 
      1995 / 263 | 
      bus (9 os.) | 
      11,5 tys. zł | 
    
    
      | Fiat Fiorino 1.7 D | 
      1996 / 100 | 
      furgon | 
      6,2 tys. zł | 
    
    
      | VW T4 2.5 TDI | 
      1997 / 190 | 
      brygadowa | 
      19,8 tys. zł | 
    
    
      | Renault Master 2.5 D | 
      1998 / 324 | 
      furgon | 
      18,7 tys. zł | 
    
    
      | VW T4 2.5 TDI | 
      1999 / 190 | 
      bus (9 os.) | 
      38,8 tys. zł | 
    
    
      | MB Sprinter 2.2 D | 
      2000/ 230 | 
      furgon | 
      30,5 tys. zł | 
    
    
      | Citroen Berlingo 2.0 HDI | 
      2002 / 188 | 
      furgon | 
      19,9 tys. zł | 
    
    
      | Nissan Cabstar 2.5 TDI | 
      2002 / 156 | 
      izoterma | 
      31,8 tys. zł | 
    
    
      | Renault Kangoo 1.5 dCi | 
      1994 / 198 | 
      furgon | 
      25,5 tys. zł | 
    
    
      | Fiat Ducato 2.3 JTD | 
      2005 / 199 | 
      furgon | 
      46 tys. zł |