Z giełdy. Słomczyn
            
				Tym razem na sprzedaż wystawiono tu (w części dostawczej i osobowej giełdy) ponad 40 małych kombivanów. Trzon oferty stanowiły wozy pochodzące z prywatnego importu z Zachodu, głównie z Niemiec. Większość wystawionych użytkowych "maluchów" wyposażona była w słabe silniki benzynowe. Małe dostawczaki z takimi napędami były o ok. 20 proc. tańsze od aut z silnikami wysokoprężnymi.
Tym razem na sprzedaż wystawiono tu (w części dostawczej i osobowej giełdy) ponad 40 małych kombivanów. Trzon oferty stanowiły wozy pochodzące z prywatnego importu z Zachodu, głównie z Niemiec. Większość wystawionych użytkowych "maluchów" wyposażona była w słabe silniki benzynowe. Małe dostawczaki z takimi napędami były o ok. 20 proc. tańsze od aut z silnikami wysokoprężnymi. O ok. 10 proc. tańsze od diesli były dostawczaki z instalacją LPG.
  
    
    
    
      | Ford Courier 1.3 B | 
      1994 / 267 | 
      furgon | 
      4,0 tys. zł | 
    
    
      | Peugeot Partner 1.4 B | 
      1996 / 192 | 
      furgon | 
      7,0 tys. zł | 
    
    
      | Seat Inca 1.4 B | 
      1997 / 227 | 
      furgon | 
      6,2 tys. zł | 
    
    
      | VW Caddy 1.4 B | 
      1997 / 216 | 
      furgon | 
      6,8 tys. zł | 
    
    
      | Citroen Berlingo 1.4 B+G | 
      1997 / 165 | 
      furgon | 
      9,2 tys. zł | 
    
    
      | Opel Combo 1.4 B | 
      1998 / 229 | 
      furgon | 
      7,0 tys. zł | 
    
    
      | Citroen Berlingo 1.4 B+G | 
      1998 / 163 | 
      kombi | 
      11,7 tys. zł | 
    
    
      | Peugeot Partner 1.4 B+G | 
      1999 / 186 | 
      furgon | 
      11,0 tys. zł | 
    
    
      | Renault Kangoo 1.4 B | 
      1999 / 150 | 
      kombi | 
      13,6 tys. zł | 
    
    
      | Renault Kangoo 1.2 B+G | 
      2002 / 140 | 
      kombi | 
      18,7 tys. zł |